Isaslomp.reismee.nl

AFS weekend

Hallo mensen,

AFS weekend, zoals jullie weten is AFS het programma waarmee ik reis, dit weekend kwamen alle AFS'ers uit Ohio voor een gezamenlijk weekend. Het was ongelofelijk saai, alle dingen die we moesten doen het was echt saai. Maar het was super gezellig met alle AFS'ers en om hun verhalen te horen en om leuke dingen te doen met hun wanneer we vrije tijd hadden. Er waren super veel Italianen die zijn blijkbaar heel erg geïnteresseerd in Amerika en goed in voetbal. Geslaagd weekend was het wel.

Dan in plaats van een Football wedstrijd een voetbal wedstrijd, ik ging samen met Bonnie naar de crews game. Het was een wedstrijd van het hoogste niveau dat je kan spelen hier en het was spannend maar we hebben verloren...

Spirit week:

Maandag was pj dag.

Dinsdag was tweeling dag.

Woensdag was raar haar dag.

Donderdag was superhelden dag, mijn favoriet ik was captain Netherlands in plaats van captain America.

Vrijdag was hippie dag.

Even serieus dit moeten ze echt gaan invoeren in Nederland het is hilarisch.

Homecoming, mijn allereerste Homecoming. Het was apart dat zeker, de "regel" is dat je met Homecoming een korte jurk draagt en met prom een lange. Dus iedereen had korte jurkjes. Voor de "dance" ga je met een paar mensen of je date (die ik niet had) uiteten, wij gingen naar een duur maar geweldig restaurant, nee just kidding, wij gingen naar noodles maar het was wel gezellig. Daarna gingen we naar de "dance" super leuk maar wel een beetje apart, mensen gaan helemaal los het is gewoon fout,de "dance" was al afgelopen om 11 uur en daarna zijn nog allemaal feestjes en wij gingen naar een bonfire. Het was extreem koud dus niet heel erg leuk maar wel een experience rijker.

Kus isa

P.s. gefeliciteerd met je verjaardag pake!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!