Isaslomp.reismee.nl

Reisdag(en)

11 augustus 2015, de dag voor vertrek, alles ingepakt en klaar om te gaan. Smiddags en savonds kwamen nog wat vriendinnen langs om afscheid te nemen en een beetje te chillen, ook heb ik die avond afscheid genomen van mijn broertje omdat ik die de volgende dag niet meer zag. Die nacht heb ik niet veel geslapen en werd ik vroeg wakker. 12 augustus 2015, de dag dat ik vertrok vanaf Schiphol (Amsterdam) naar Reykjavik (IJsland) en daarna naar Newyork (Amerika). Sochtends voordat ik vertrok kwam er nog een vriendinnetje langs om afscheid te nemen, daarna op naar Schiphol met z'n vijven. Eenmaal op Schiphol hal 3 incheck balie 20, waar nog een vriendinnetje me kwam uitzwaaien en ook ineens opa, oma en mijn oom en tante stonden, even mijn koffers inchecken en afscheid nemen van mijn familie:( en op naar de gate. Vanaf Schiphol vloog ik naar IJsland waar ik moest overstappen om daarna naar Newyork te vliegen. Samen met 4 anderen van AFS vloog ik naar Newyork, een vlucht van 9 uur in totaal. Aangekomen in Newyork werden we opgewacht en naar ons hotel gebracht waar we gingen overnachten. Eenmaal in het hotel 20.00 uur plaatselijke tijd gingen wij met z'n vijven nog even wat eten. Daarna naar onze kamers, ik ben die dag 24 uur wakker geweest (aangezien het hier 6 uur), de volgende dag 13 augustus moest ik weer om 6.00 uur opstaan om door te reizen naar Ohio, het ontbijt in het hotel startte pas om 7.00 dus moesten we ontbijten op het vliegveld. Samen met 14 andere AFS'ers uit allemaal verschillende landen vlogen we naar Columbus 1,5 uur (echt een super leuke groep), waar onze gastgezinnen ons opwachtten op het vliegveld. Mijn gastmoeder (Bonnie), gastvader (Chuck) en 1 van mijn 2 gastzussen (Charley) wachtten mij op, samen reden we naar "huis" maar eerst gingen we nog wat eten bij red robin. Ik had een milkshake besteld gelijk in een grote beker met nog een soort emmertje waar 'de rest' van de milkshake in zat (emmer*) zodat je nog kon bijvullen!?!? De rest van de dag heb ik geen honger meer gehad... Eenmaal "thuis" heb ik mijn spullen uitgepakt en het huis verkend. Ook heb ik vandaag gelijk een test gedaan zodat ik hier mag gaan sporten, waarvoor ik nog een keer de TB prik moest nemen. Veel meer heb ik nog niet mee gemaakt deze 3 dagen, ik weet nog niet wanneer ik precies wil gaan bloggen, wel een beetje met ritme maar dat merken jullie nog wel, dus tot de volgende keer.

Dikke kus van mij

Reacties

Reacties

Rina slomp

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen en een goede reis hebt gehad ,, groetjes van de slompies

Maureen Bult

Aah super leuk iess!
Super fijn dat je vlucht ook goed ging :)
Have funn

Xx maureen

Oma Slomp

de eerste schooldagen zitten er op. lk hoop dat het een beetje is mee gevallen.

dikke kus opa en oma

Gerda

Isa super leuk om te lezen. Suc6 op school. Have fun. Groetjes Gerda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!