Isaslomp.reismee.nl

wat nog gaat komen

hallo mensen,

Al een weer even geleden dat ik wat heb geschreven dat komt omdat ik de laatste tijd niet zoveel heb gedaan. Maar er komen wel weer een aantal leuke dingen aan. Zodra ik deze dingen heb gedaan zal ik laten weten hoe alles was. Het begint eind maart, natuurlijk mijn 18de verjaardag waar ik enorm naar uit kijk maar ook is het dan Spring break en dan ga ik naar Florida. Dan in april is Prom wat een groot feest gaat worden. Ook is senior tag in aankomst, Senior tag is een spel dat wordt gespeeld door alle laatste jaars, het is niet toegestaan door de school dus het word appart geregeld. Het spel gaat als volgt, overal waar je heen gaat behalve op school en in je eigen huis draag je een water pistool bij je en probeer je de andere teams uit te schakelen en je schakelt iemand uit als je die persoon nat spuit maar, als die persoon zijn of haar kleren uittrekt voordat zij of hij wordt natgespoten is die persoon niet uitgeschakeld. Dus je kan niet worden uitgeschakeld als je in je ondergoed bent. Dus dat wordt leuk. Dan is graduation, ik mag niet mee doen aan dit maar ik ga er wel heen voor mijn vriendinnetjes. En graduation betekent graduation feestjes. Dan komt mijn vriendinnetje langs in Amerika waar ik ontzettend veel naar uit kijk. En dan komt het einde al weer dichtbij, en komt mijn familie. Maar dan eerst nog het afscheid van onze super toffe AFS groep met super toffe mensen van all over the world. Zoals ik al zei er komen nog wel leuke dingen aan.

Dikke kus van isa

Reacties

Reacties

Oma

Hai Iss

Fijn dat er zoveel mooi's op je staat te wachten,
zien al weer naar je verdere verhalen uit.
Dikke kus Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!