Isaslomp.reismee.nl

Thanksgiving

Hallo mensen,

Laatste basketball wedstrijdje, laatste oefenwedstrijd voordat het officiële seizoen begint. Was leuk.

Dan, basketball trainingen zijn na school maar de ene week start het om 3 uur en de andere week om 5, zoals deze week en dus gingen we (key, christiana en julia) tussendoor naar julia's huis (teamgenootje) en zij heeft een konijntje in huis dus we lieten hem los lopen door het huis terwijl wij een film aan het kijken waren. Een ander teamgenootje was haar telefoon aan het opladen en niemand had het door maar het konijn was de oplader aan het eten, uit het niets begint het konijn te spacen en tegen de muur aan te springen dus ik kijk acht mijn stoel (waar de lader was) waar het konijn vreemd aan het doen was en zag dat het konijn gewoon geëlektrocuteerd werd omdat hij de oplader door had gebeten, het konijn overleefde. Iedereen was keihard aan het lachen.

-een dag later-

We gingen weer naar Julia's huis maar ze was haar sleutel vergeten dus gingen we inbreken, een van de meisjes wist hoe ze een deur moest kraken met een haarspeld en het werkte maar er was ook een kettingslot op de deur die we niet los kregen en dus gingen we naar de buren om te vragen voor een schroevendraaier om het slot los te schroeven en dat deed ik, dus nadat we drie van de vier schroeven uit het slot hadden konden we het slot omhoog duwen en zo de ketting eraf halen. Uiteindelijk kwamen we dus binnen.

-een dag later-

We zijn tijdelijk niet welkom in dat huis.

Dat weekend ging ik uiteten met mij liason (contact persoon) en met twee adere liasons en een andere exchange student. Gezellig.

Ook ging ik naar de bios, de hungergames en het was leuk maar een beetje voorspelbaar jammer genoeg, de bioscoop was gigantisch en best wel mooi even een nieuwe vorm van film kijken. Nadat ik die film had gekeken, had het basketball team de eerste officiële wedstrijd, we hebben verloren, helaas. Maar ik ben trots.

THANKSGIVING

Een en al gezelligheid, wij gingen naar de familie in North Carolina dus daar gingen we 7 uur in de auto dinsdag op naar North Carolina. Een maal in North Carolina een beetje laat in het huis van mijn opa en oma hier helemaal niets doen. Volgende dag kwam er meer familie dus was gezellig, maar de volgende dag was Thanksgiving dus de hele familie kwam en er was heel veel eten en heel veel gezelligheid. Even een bedankje naar mijn familie in Nederland en naar mijn familie in Amerika en aan al mijn lieve vrienden en naar alle belangrijke mensen in mijn leven. De volgende dag gingen we met de hele familie dus de familie die er al was en dan plus de zussen van mijn opa hier en die hele families (80 man) eten bij o'charleys en daarna naar het huis van een van mijn opa hier zijn zussen en dat huis is gigantisch, DAMN. En er was een meertje waar ik even ging peddelboarden.

Daarna gingen een gedeelte van de familie naar een hotel inclusief ons, want de volgende dag gingen we naar een football wedstrijd east Carolina (college waar een van mijn neven hier heen ging) tegen Cincinnati (college waar Charley heen gaat) maar eerst tailgaten dus met mensen op de parkeerplaats eten en niets doen voordat de wedstrijd begint was leuk en de wedstrijd was spannend, Cincinnati won in de laatste 2 minuten maar het was een leuke wedstrijd om te kijken ook was het super mooi weer, lekker warm.

-Een dag later-

De terug weg, het eerste gedeelte kon ik samen met Charley en Liz (mijn nicht hier) in de auto chillen, party car, een groot feestje.

Maar toen fileeeee, en wij moesten naar de WC, Liz moest zo nodig dus besloot ze om in een beker te plassen, dat ging een beetje fout... De beker begon te lekken en dus gaf ze het aan Charley die naast haar zat want die moest het uit het raam gooien maar de beker lekte dus kwam het gedeeltelijk op Charley en het raam ging niet open dus kwam er meer op Charley en ik was een beetje aan het dood gaan van het lachen op de achterbank het was echt hilarisch. Maar omdat er zoveel file was duurde de rit iets van 14 uur. Maar we hebben het weer overleefd. Een groot feestje in the USA.

Kuskus

Reacties

Reacties

Pia

Isa, zo fijn om te lezen dat je het gezellig hebt en dat alles hilarisch ver weg is allemaal.
Zo kunnen we mooi meegenieten!
Ben nu al benieuwd naar je volgende avonturen.
Kus Pia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!