Isaslomp.reismee.nl

PROM! en meer.

hallo mensen,

De afgelopen drie toffe weken even samengevat,

Aller eerst, mijn 18de verjaardag whoop whoop. Met een super toffe verassing, ineens staat je moeder op de stoep, geweldig. Ik was super blij om haar weer te zien en het was een toffe week. Samen met Charley hebben we bezoekjes gebracht naar een paar plaatsjes. Down town Columbus, rondgelopen en eventjes lekker gegeten in the north market. Ook zijn we naar de dierentuin geweest, ik was daar al geweest maar dat maakte het niet minder leuk om daar nog eens heen te gaan en natuurlijk samen met mams. Easton shopping mall was ook een van onze uitstapjes, gezellig samen shoppen en eventjes naar de bios geweest. Op mijn verjaardag een beetje thuis rondgehangen met super geweldig tof weer, natuurlijk want het was mijn verjaardag. Dan zijn we ook nog uiteten geweest in de cheesecake factory een van de weinige echte restaurants hier maar wel lekker. En ook zijn we nog naar een paar watervallen gaan kijken en een beetje rondgelopen in de natuur dat z'n beetje de hele dag duurde. In ieder geval lekker bij geklets met mijn moeder en leuke dingen gedaan, het was fijn om weer wat tijd met haar door te brengen. Kan niet wachten tot dat ik iedereen weer zie.

Dan Spring break!! En ik ging naar Florida waar het weer helemaal top was. Mijn nichtje hier had een softbal toernooi in Florida en ik mocht mee, hoe te gek is dat. Alles wat ik in Florida heb gedaan was een beetje op het strand liggen en naar een paar softbal wedstrijdjes gekeken. Echt super relaxed. Was gezellig met mijn tante en twee nichtjes. Ook moest het softbal team een wedstrijd spelen in Disney, dus daar heb ik ook nog een dagje doorgebracht. Niet in het park zelf maar in het sport park, dat ook heel mooi was natuurlijk, was gaaf om dat even te hebben gezien. Rit naar huis was wel erg lang, ik was daarheen gevlogen omdat ik iets later ging dan mijn tante en nichtjes omdat mijn moeder hier nog was.

Last but not least, PROMMM. Georganiseerd door the junior class. foto's zijn te zien op mijn facebook. Maar het was geweldig, super gezellig met mijn vriendinnen. Het was aan het sneeuwen de dag zelf dus konden we geen foto's maken buiten maar hebben we foto's gemaakt in het huis van een van de vriendinnen van mijn beste vriendin haar moeder, het huis was prachtig en waarsschijnlijk ook best wel duur. Toen we het huis in liepen was er een trap naar boven recht voor ons het liep op naar twee kanten en het was gewoon een super mooi huis. Ik mocht Charley haar Promdress lenen, deze was lichtblauw, mijn haar was gedaan door mijn beste vriendinnetje en mijn make-up door een ander vriendinnetje. Toen we aankwamen bij the prom was alles mooi versierd en overal stonden tafeltjes en in het midden van de zaal stond het buffet. Nadat iedereen gegeten had werd het buffet weggehaald en begon de muziek. Het was een groot feest, alleen een beetje jammer dat de muziek niet geweldig was maar ik heb het naar mijn zin gehad.

Kus kus van mij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!