Isaslomp.reismee.nl

wat te doen...

Hallo mensen,

De eerste anderhalve week zit erop, genoeg gedaan!

Om te beginnen zijn we naar een foodtruck festival geweest, dus een festival met foodtrucks. ik denk dat er ongeveer 100 verschillende foodtrucks waren. Genoeg keuze dus, ik ging voor pizza want daar had ik super veel zin in. Verder heb ik die dag niet zoveel gedaan omdat ik best wel moe was aangezien het mijn tweede dag was.

De volgende dag ben ik naar de dierentuin van Columbus geweest, een van de beste dierentuinen van de US. De dierentuin was gigantisch en verdeeld in alle wereld delen, dus in de dierentuin waren dieren van over de hele wereld. Ook heb ik die dag een slang geaaid, voelt best grappig. Die avond ging ik samen met Charley en een paar van haar vrienden lasergamen, de hal waar we waren was enorm, het was super vet.

De volgende dag ging ik met Charley en een paar van haar vrienden kanoeen. Het was super warm en super mooi weer dus een perfecte dag, het was super gezellig. Eigenlijk hebben we niet zoveel gedaan behalve een beetje gedobberd op het water en een watergevecht gehouden, ik was helemaal nat want iedereen had het op mij gemunt, beetje jammer :p

Daarna, CEDAR POINT!! het beste pretpark van Ohio en het was super. De achtbanen zijn twee keer zo groot en twee keer zo lang als de achtbanen in nederland en er waren 10 keer zoveel achtbanen als in de pretparken in Nederland. Het was gigantisch, we waren er 12 uur lang en we zijn niet eens in alle achtbanen geweest. De beste was de achtbaan die met volle snelheid omhoog ging en daarna weer met volle snelheid omlaag, je kon bijna geen ademhalen maar het was super awesome.

Toen kwam het naar school gaan probleem. Het was de bedoeling dat ik deze dag (18 augustus) zou starten met school, maar blijkbaar was er vertraging met papieren en was er allemaal gedoe waardoor ik nog niet kon beginnen met school, de halve dag besteed door van het ene naar het andere en naar het andere en naar school en naar het andere te rijden. Eenmaal op de school zeiden ze het duurt nog twee dagen voordat je kan worden toegelaten. Later die dag zijn we nog naar "familie" geweest en daar heb ik een nieuw spel ontdekt waarvan ik niet wist dat het bestond: cornwhole, je moet een soort van zakjes gooien in een houten bord met een gat erin. Natuurlijk won ik.

Move out day. Charley ging naar college en aangezien ik nog niet naar school kon ging ik haar helpen verhuizen. Eerst al haar spullen in de auto laden, twee uur rijden en toen... al haar lichte spullen uit de auto halen en naar the 8th floor (want daar was haar kamer) tillen met de trap aangezien er een rij voor de lift was van ongeveer een uur. Drie keer de trap op en af en daarna met alle zware spullen een uur wachten in de rij voor de lift. Eenmaal alle spullen in de kamer en de kamer te hebben ingericht, gingen we wat eten en ik weet niet meer hoe het heette maar ik heb daar de lekkerste kip ooit gegeten, echt genieten.

Eerste schooldag, allemaal nieuwe mensen die allemaal vragen aan mij gingen stellen, ook allemaal onozele vragen zoals hebben jullie ook chocolade in nederland en dat soort dingen, het was best wel grappig. Ook zit ik in een klas met nog een uitwisselings student uit Zweden echt leuk. Tweede schooldag moest ik gelijk wisselen van klas omdat een klas vol zat en maandag moet ik weer switchen omdat er nog een andere klas vol zit maar verder is alles prima. Ook heb ik mijn eerst cross country run training gehad en het was zwaar maar leuk, de mensen uit mijn team zijn ook super aardig dus dat komt allemaal goed.

Dan nog de bbq met mijn contactpersoon Thomas bij wie ik altijd terecht kan en hij is super chill, het is echt een super aardig persoon en hij is echt hilarisch.

En vandaag, een rustdagje niet veel gedaan en vanavond gaan we bowlen en iedereen hier is daar super goed in en ik niet dus dat wordt vast leuk.

Ik ben van plan om iedere twee weken te bloggen, aangezien ik nu naar school ga maak ik niet meer zoveel mee als ik nu heb meegemaakt maar jullie horen het wel.

Kus isa

Reacties

Reacties

Bente

Hee Isa, wat leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat de eerste week en dat je al zo veel gezien en gedaan hebt. Ik herken het helemaal met de vragen die de andere studenten aan je stellen!! Nog heel veel plezier toegewenst. Have fun m8!!

Coby Slomp

Hai Isa
lees net je bericht, gelukkig zit je eerste week op school erop, en wat ben ik blij dat het goed met je gaat.
Heel veel groeten en een dikke kus, Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!