Isaslomp.reismee.nl

Eerste Football game

Hallo mensen,

Inmiddels al weer twee weken verder.

Een nieuwe week school, weer nieuwe klassen dus weer nieuwe mensen. Iedereen hier is super aardig maar het hebben van steeds nieuwe klassen met in iedere klas andere mensen maakt het vrienden maken lastig. De meeste vrienden die ik heb zijn van het crosscountry team maar dat is een leuke groep dus dikke prima.

Football friday night, football friday night. Mijn eerste football wedstrijd en het was geweldig. Ons high school team is best wel goed, okal verloren we die avond. Het thema van de avond was neon dus iedereen van school kwam in neon kleding en met neon verf en dat soort spul, het was een groot feest en natuurlijk gezellig.

Crosscountry zaterdag morgen eerste "meet" dat is hoe ze de wedstrijden noemen hier. Ik mocht niet racen omdat ik al een diploma heb en daardoor ben ik niet legaal om te racen (nog niet), dus ik speelde voor cheerleader die dag. Ons team deed het super deze dag, ze waren erg snel. We hebben twee groepen de varsity meiden en de open race meiden, ik was snel genoeg om de varsity race te lopen maar ik moch niet... Toch was het leuk om mijn teamleden te zien rennen en was het een geslaagde dag. Die avond ging ik mini golfen met mijn nicht hier (erika). Natuurlijk heb ik gewonnen!! Het was gezellig en ik heb veel gelachen die avond.

Zondag avond ben ik naar een kerkgroepje geweest want een van mijn vriendinnen (kaeli) vroeg of ik mee wilde naar een filmavond van haar bijbelstudie groep, en ik antwoord op alles ja want new experience ja. Het was anders maar heel gezellig.

Bday girl, bonnie (mijn gastmoeder) werd 50 en natuurlijk moet dat gevierd worden dus had ik het hele huis versierd, foto's volgen zodat jullie kunnen zien wat ik heb gedaan. Die avond hadden we teamdinner (elke donderdag avond hebben we team dinner) en een van de meiden was jarig geweest en wij als super leuk team hadden een soort surpise party voor haar georganiseerd. Het was super!!

CHIPOTLE, samen met twee van mijn vriendinnen gabby en katherine gingen we chipotle eten en het was genieten, ik had er nog nooit van gehoord volgens mij hebben ze dat niet in nederland maar het was lekkerrr daarna gingen we shoppen, was gezellig. Daarna gingen we naar gabby's huis (kelder), de kelders in iedereens huis hier zijn super wij moeten dat ook hebben. Ook ben ik naar krispy cream geweest waar ik de beste donut ooit heb gehad.

Vanochtend was de tweede crosscoutry meet maar ik ben nog steeds niet legaal om die te lopen dus was ik opnieuw cheerleader, het was super warm dus we deden het niet heel goed , het was 92 graden farhenheid (ofzo) dus WARM, we zijn nu onderweg naar charley en vanavond gaan we een football wedstrijd van cincinaty, charley's college wat dus blijkbaar weer heel anders is dan een high school footbal game. Ik ben benieuwd en heb er zin in!!

kus isa

Reacties

Reacties

familie Slomp en familie Marra

Hee Iss,

Het is super gezellig hier we hebben net met zijn allen mosselen gegeten super lekker was het.
Daarna als dessert ijsje was ook echt 'super' lekker haha.

Nog vele super dagen daar toe gewenst van ons.

Kus van ons allen

oma slomp

Hoi isa,

Je maakt ons blij, met deze berichten dat je het zo goed naar de zin hebt.
Hopelijk mag je snel mee doen met wedstrijden.
Heel veel groeten en een dikke kus opa en Oma

Beppe

Wat leuk all die leuke berichtjes van jou wat beleef je daar toch veel. Vind je het ook moeilijk op school? IK VERTEL PAKE jouw ve

Beppe

Verhaal. En belevenissen in Amerika wij leven met jou mee! dikke kus van ons en nog veel plezier met je vriendinnen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!