Isaslomp.reismee.nl

road trip naar North Carolina

Hallo mensen,

Alweer een Football game?! Op naar Charley, cincinaty college had een thuis wedstrijd en wij dachten laten we Charley eens opzoeken dus dat is wat we deden, op naar cincinaty. Een twee uur lange auto rit en voor wat? De hele dag was het mooi weer, we gingen met z'n allen ergens lunchen en een beetje rondlopen door de stad, maar dan, het begint met regenen een half uur voor de wedstrijd en niet alleen regenen maar het was echt aan het stormen. De wedstrijd werd uitgesteld en wij gingen met z'n zessen in een auto voor vijf personen schuilen, wat een avondtuur, ik zat op de grond achter in de auto en Charley, Erika en Emily (twee nichten) zaten op de achterbank en Bonnie en Liz (nog een nicht) zaten voorin. We hadden niet veel te doen dus gingen we een spelletje spelen genaamd Bullshit, een geniaal spel. Anderhalf uur later, de wedstrijd was begonnen en dan merk je dat college games toch wat spectaculairder zijn dan high school games.

Die zondag avond hadden we team sleepover, in de kelder van het huis van een van de aanvoerders, de hele kelder lag vol en ik heb geslapen over zes verschillende mensen. Natuurlijk kan het niet normaal met de mensen van crosscountry en ging iedereen in zijn pyjama naar de supermarkt. (dit werd besloten toen ik net aankwam dus ik had nog geen pyjama aan) Dus iedereen in haar pyjama naar de supermarkt wat gek genoeg helemaal niet zo raar was aangezien er ook mensen in hun pyjama naar school gaan. Toen we terug waren gingen we de film rapunzel kijken wat nu mijn nieuwe bijnaam is. De volgende ochtend moesten we helpen bij een 4 mijl race en wij verslapen ons omdat niemand een wekker had gezet. Eenmaal te laat was het toch super leuk. Na die ochtend ging ik samen met Gabby (vriendin) naar het zwembad en die was weer gigantisch, en ja het was weer mooi weer.

Dan het minder leuke nieuws. De broer van Bonnie was overleden en dus was er een begrafenis. Ik heb die tijd doorgebracht in het huis van de ouders van Bonnie aangezien ik de broer van Bonnie nooit had ontmoet. De begrafenis was echter heel mooi en emotioneel heb ik gehoord.

Alweer een Football wedstrijd?! Of twee?!! Road trip naar North Carolina. Zes uur lang gereden naar familie in North Carolina. Een van de leukste road trips ooit, samen met Liz op de achterbank, zoveel gelachen echt niet normaal. En volgens Liz moesten we langs Bojangles chickennuggets halen en dat is wat we hebben gedaan, en ja ze waren GOOD. Eenmaal aangekomen in North Carolina gelijk door naar een Football wedstrijd van Liz haar oude high school, ze verloren, big time. Door naar het huis van de ouders van Liz (broer van Chuck) waar we gingen overnachten. De volgende dag reden we door naar de ouders van Chuck die we oppikten om door te rijden naar de volgende Football wedstrijd. Aangekomen op de parkeerplaats van Liz haar oude college (waar de volgende Football wedstijd was) stond een tent met eten en daaromheen allemaal mensen waar wij bij gingen zitten, met z'n allen eten dat is allemaal heel normaal in North carolina. De wedstrijd was geweldig en ze waren echt heel goed, daarom hebben ze ook gewonnen. Na de wedstrijd gingen we weer terug naar het huis van Chucks ouders waar we onze tweede overnachting hadden. De volgende ochtend wilde natuurlijk iedereen van alles over mij weten en ook welke sport ik speelde in nederland, die dag heb ik iedereen uitgelegd wat korfbal is en nog steeds niet iedereen begrijpt het. Daarna de road trip terug naar Ohio *whoop whoop*. Onderweg naar huis nog even gestopt in West Verginia waar we pizza gingen eten in de pizzahut.

Amerikanen zijn best wel vol van zichzelf en al helemaal van hun soort of snoep. Mijn vrienden kochten een paar verschillende soorten amerikaans snoep en ik moet eerlijk zeggen het is best wel lekker. Diezelfde dag was er een gevecht in de kantine, de eerste die ik heb gezien dan en het meest rare was dat het een paar minuten duurde voordat mensen ingrepen en het was best wel erg, en de mensen met wie ik lunch zeiden: 'je zult er nog wel meer zien dit jaar.' Dus dat beloofd wat.

Feitjes:

1.Het is officieel dat ik geen wedstrijden mag spelen voor welke sport dan ook.
2. Mijn geschiedenis docent is een baas.

Kus Isa

Reacties

Reacties

oma

Hallo Iss

Fijn dat het zo goed gaat ,en dat je het zo naar de zin hebt. Wij kijken naar je belevenissen uit.
heel veel groetjes en een dikke kus van ons tweeën.

Pia

Isa, ik zie het helemaal voor me. Zo mooi schrijf je.
Kom je straks tonnetje rond weer terug?

Heel jammer dat je daar niet mag sporten......vreemd hoor.
Joggen door het park mag wel toch?

Groetjes Pia

Ella

Lieve Isa hoe gaat het in Amerika ? Zo te lezen heb je leuke dingen gedaan . Tot over een jaar .
Liefs Ella

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!