Isaslomp.reismee.nl

Niagara falls

Hallo mensen,

inmiddels al meer dan 2 maanden in amerika en nogsteeds geniet ik van iedere dag.

Het mooiste van deze twee maanden is waar ik afgelopen weekend ben geweest: niagara falls. WAUW dat was echt geweldig, ondanks dat het weer niet geweldig was, was het beautifull. Samen met Bonnie en Charley ging ik naar Canada om vanaf daar de watervallen te bekijken, de trip daarheen was 5 uur maar dat was het waard.

Het crosscountry seizoen is afgelopen, vind ik het erg? Nee, als je iedere dag 6-8 mijl moet rennen voor niets (aangezien ik geen wedstrijden mag rennen) dan is hardlopen echt geen bal aan, vind ik het jammer? Dat zeker, de mensen van het crosscountry team zijn zo leuk, dat het jammer is dat ik niet zoveel tijd meer met hun ga doorbrengen. Maar het basketball seizoen begint en nogsteeds kan ik geen wedstijden spelen maar trainen voor basketball voor niets is waarsschijnlijk leuker dan alleen maar rennen.

En dan had ik een sleepover bij iemand die ik niet kende met iemand die ik wel kende. Dus ik ging samen met Tori mijn vriendin slapen bij kieley die ik niet kende inmiddels wel maar dat was me een avontuurtje, samen met Tori ging ik onderweg naar keiley maar eerst moesten we even wat eten brengen bij Tori haar vriendje, bij een huis van een persoon die ik niet ken, dat was zeer ongemakkelijk. Nadat we het eten hadden gebracht gingen we starbucks halen om 22.30 en dat is wanneer starbucks sluit daarna gingen we door naar Kieley haar huis , maar ze was nog niet thuis dus eindigde Tori en ik in Tori haar auto in Kieley haar tuin, dus gingen we een film kijken in Tori haar auto todat Kieley thuis was en gingen we slapen op haar bank. Een leuk avontuur was het wel ;).

kus kus isaa

Reacties

Reacties

Pia

Wat weer een super belevenis, Isa! Leuk om te lezen.

Oma

Hoi Isa

Jonge wat heb jij in deze paar maanden al veel gezien en beleefd. Fijn dat het zo goed gaat .
Heel veel groeten en een dikke kus van Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!