Isaslomp.reismee.nl

Halloween

hallo mensen,

Het is oktober dus de maand van halloween. Eigenlijk is het november vandaag maar dat maakt even niet uit.

Trick or treat... natuurlijk ging ik ook halloween vieren en daarbij hoort ook trick or treat en aangezien iedereen mij hier elsa noemt "van de film frozen" ging ik verkleed als elsa. Samen met mijn gast nichtje ging ik trick or treating zij was Anna en ik was Elsa samen gingen we snoepjes ophalen en ik heb super veel snoepjes opgehaald.

Dit weekend ging ik naar een haunted prison, halloween night. Een spook gevangenis, verlaten en oud en creepy. Nadat we 2 uur in de rij hadden gestaan mochten we eindelijk naar binnen, en het was eng dat zeker maar ook hilarisch, ik heb echt zoveel gelachen. Er was een gigantische man met een konijn masker met overal bloed en hij kwam steeds langs de rij lopen en scared the hell out of people. Er waren clowns en zombie prisoners, monsters en heksen en het was geweldig, de make-up was zo goed en de costuums waren zo echt het was gewoon top.

Ook is het crosscountry seizoen officieel afgelopen, vind ik het jammer? nou nee, als je iedere dag moet rennen voor niets eigenlijk aangezien ik geen wedstrijden mocht rennen blijft het niet zo leuk. Het enige dat ik jammer vind is dat het team zo leuk en gezellig was en dat ik nu veel minder tijd met hun ga doorbrengen. Het basketball seizoen daarintegen is begonnen en ondanks dat ik nogsteeds geen wedstrijden mag spelen denk ik dat ik het leuker vind om basketball te spelen voor niets dan te rennen voor niets. Ook hebben we oefenwedstrijden en die zijn niet officieel dus mag ik wel meedoen. Jammer geneg zijn het er maar twee en hebben we al een gehad en dat betekent nog een te gaan. Het team is heel gezellig dus ik hoop dat het weer een leuk seizoen wordt.

kus isa

Reacties

Reacties

Oma

Leuk dat wij je Zondag even hebben hebben gezien, ook al was het op beeld.Groetjesw en kus.

Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!