Isaslomp.reismee.nl

3 maanden

hallo mensen,

inmiddels ben ik al drie maanden in amerika, en nogsteeds heb ik het naar mijn zin. Nu het officieel koud begint te worden krijg ik steeds meer zin in 'Christmas' maar eerst 'Thanksgiving' dat is over twee weken, wij gaan naar North carolina met Thanksgiving met de hele familie. Met kerst gaan we naar Florida, naar Disney want dan is mijn andere gast zus terug uit Chili en dan gaan we met het gezin voor een week naar Disney!!! Daar kijk ik echt naar uit.

Shoppen in Easton, easton is het shoppingcentrum van ohio en ik woon er echt vlakbij, samen met Tori, Amy en Maren (een paar vriendinnen) gingen we shoppen, super gezellig en daarna filmpjes kijken.

Crosscountry seizoen afsluiiting, hier noemen we dat een banquet. De hele avond lekker eten en gezelligheid. De coach ging een beetje praten over iedereen, en de mensen die binnen een bepaalde tijd hadden gelopen kregen een letter, dat betekent dat je een snelle tijd hebt gelopen en dat is een stoffen letter W van Westerville south high school omdat ik daar naar school ga en dan kan je die letter op een jacket naaien en dan kan je die dragen en dan kunnen mensen zien dat je een goede atleet bent. Ik kan geen wedstrijden doen dus ik zou nooit eentje krijgen maar ik had de liefste coach in de wereld dus toen ze een praatje aan het houden was over mij begon ze over dat ik er altijd bij was en alle trainingen volgde (voor niets eigenlijk) en dat ik daarom ook een letter verdiende, het was echt het liefste ding ooit en ik ben er super blij mee. Zeker een van de hoogte puntjes.

Verder is er niet zoveel gebeurt de laatste tijd maar zoals je al las, dat komt nog wel.

kus kus

Reacties

Reacties

Oma

Hallo Isa

Super dat je toch de W kreeg, gefeliciteerd.Verder zien we wel dat je nog steeds heel veel plezier hebt, klasse.
Groetjes en dikke kus van ons Opa en Oma

De Belgen uit Stokkem

Hoi Isatje,
Wat leuk dat we nu weten hoe we je verhalen kunnen volgen! We wensen je nog super leuke tijden in de USA... Hier alles goed met iedereen, we zijn razend benieuws om je volgend jaar weer eens te zien; kijken of je nog een beetje op onze oude, vertrouwde, Friesche meid lijkt ;-)
Groetjes en kuskes,

Tibo, Celien, Hanna, Damien, Luc en Anne... xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!