Isaslomp.reismee.nl

roadtrips

heey heey lieve mensen,

Na prom weer super toffe dingen mee gemaakt, zoals,

Een bruiloft, we zijn naar een bruiloft geweest van mensen die ikzelf niet kende. Het was een beetje appart want de ouders van de bruid waren niet helemaal fan van het hele bruiloft gedoe want het kost alleen maar geld, daarom was de officiele ceremonie alleen voor de directe familie. Wij waren geen directe familie dus waren we uitgenodigt voor de receptie. Toch droeg de bruid haar jurk naar de receptie en die was echt heel erg mooi, niet te veel bling en heel elegant.

Laatste AFS meeting, aangezien het niet meer heel lang duurt voordat ik thuis kom, hadden we onze laatste voorbereidende AFS meeting, voor de mensen die het niet weten AFS is het programma waarmee ik naar de US ben gereisd. Deze meeting stond in het teken van de terugkomst, omdat alles is verandert en iedereen is veranderd inclusief ikzelf. Ik ben niet een grote fan van deze meetings en ik zie allemaal wel wat gebeurt als ik weer terug ben. Ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te zien.

Dan werd het wel weer tijd voor een road tripje dacht ik maar, samen met mijn gastzus Charley ging in naar Noord Carolina. We gingen naar Noord Carolina om mijn andere gastzus Amanda te helpen met het verhuizen uit haar dormroom. We bleven daar het hele weekend en Charley en ik verbleven in het lakehouse van mijn gast opa en oma. Super mooi huis en ook groot, het weer zat ook prima mee want het was lekker warm. Ook heb ik de campus gezien van waar Amanda studeert en het was me een pracht campus, en omdat het een internationale universiteit is zijn er mensen van over de hele wereld en voor elk land waar mensen vandaan kwamen hadden ze een vlag staan ergens op de campus. Natuurlijk moest ik even zoeken voor de nederlandse en die was er ook.

Next week, nog een roadtrip? Samen met Charley en Amanda zijn we naar oxford (Ohio) gegaan om naar de diploma uitreiking van liz (gastnicht) te kijken. Het was koud maar leuk om mee te maken. Voor de rest van dat weekend zijn we naar feestjes geweest en was er een hele hoop gezelligheid.

Dan vandaag is mijn officiele laatste schooldag, school is klaar, nooit meer terug naar de middelbare school. Ik heb zomer vakantie!! Maar afgezien van dat de school niet een super school was en dat ik een aantal dingen niet heb kunnen doen vanwege mijn diploma heb ik toch een hoop nieuwe vrienden gemaakt en veel leuke herinneringen. Ik ga sommige dingen wel missen.

Maar aangezien ik nu vakantie heb gaan er nog veel meer belevenissen komen en ik laat jullie alles weten.

En dan nu vraag ik voor jullie mening over dit verhaal, toen wij in miami waren en onderweg naar huis liepen van een feestje, kwamen wij twee mensen tegen. Jongen Y en meisje X. De jongen vroeg wat wij vonden van het volgende verhaal. Meisje X was al een poosje goede vrienden met deze jongen A en ze wilde daar de nacht doorbrengen maar dan moest jongen Y haar daar afzetten nadat jongen Y en meisje X het de hele avond gezellig hebben gehad. Jongen Y vind dat niet oke en vraagt wat wij vinden. Maar dan zegt meisje X dat ze naar jongen A zijn huis moet om spullen op te halen en als ze daar dan toch is kan ze net zo goed blijven slapen en omdat het meisje X haar laatste nacht is wilde ze dat ook gewoon doen. En de dag ernaa zou ze jongen Y wel even bellen. Dus toen wilden ze onze mening weten, en ik eerlijk gezecht vond het allemaal een beetje vaag en erg grappig. Maar wat vinden jullie? realiseer je dat dit mensen rond de 20 zijn.

dikke kus van isa

Reacties

Reacties

Pia

Ha, die Isa! Mooi verhaal weer....wat maak je wat mee. Dat had je allemaal niet willen missen, toch? En nu al lekker vakantie....long time. Wat ga je doen? O ja, dat was ik vergeten...Marte komt ook nog ; )
Ik denk dat als X verliefd is op A en dat ze dan lekker bij hem moet gaan slapen en Y is jaloers.
We gaan nu aftellen, Isa! Kus Pia

Ageeth

Hé Isa. Zit het er al bijna weer op! Nu al zomervakantie, wat een zwaar leven heb je ook hè. Prachtig avontuur deze uitwisseling en heel veel gezien.
En voor X, Y en A... laat ze het lekker uitzoeken :-)
Groet en een dikke kus
A en A

Oma

hoi Iss

Wat een verhalen zul je ons straks als je weer hier bent
gaan vertellen, wat fijn dat het goed gaat en je al vacantie hebt, wat een weelde.
En wat die twee besloten hebben, dat boeit me echt niet hoor. Dikke kus , en tot gauw weer , Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!